+36 30 408 9972

esztella.dobai@gmail.com

Beauty4U Szépségszalon,1066 Budapest, Jókai u. 22.

Ma már számtalan szépségszalont találsz, rengeteg ajánlattal, reklámmal, az interneten, és
“élőben” egyaránt. Mégis, mi alapján válaszd ki azt a szakembert, akire rá mered bízni a
bőrödet?


Ha bemész egy szépségszalonba, kozmetikába érdeklődni, máris személyesen
találkozhatsz az ott dolgozó kozmetikussal, láthatod a kozmetikát. Meg tudod nézni,
mennyire diszkrét, tiszta a hely, mennyire meghitt, el tudnál lazulni egy kezelés alatt?
Láthatod, milyen anyagokkal dolgozik a kozmetikus, rá tudsz kérdezni a kezelésekre, árakra.
Szimpatikus, türelmes, mosolygós a szakember? Udvarias?


Megtalálod őt a neten? Ha igen, tudsz már némi információt gyűjteni arról, milyen
kezeléseket végez, esetleg vannak- e speciális kezelések is, amire neked szükséged lenne.
Figyelj meg még valamit: milyen a kozmetikus bőre? Joggal mondhatod, hogy aki a saját
bőrét sem képes megszépíteni, hogyan akarja kezelni a tiédet? Sok mindentől függ a bőrünk
állapota, genetikai tényezők, betegségek, stb. de összességében egy ápolt, harmonikus
bőrképet kell látnod.

A kozmetikusi hivatás nagy felkészültséget igényel: ismerni kell a különböző hatóanyagokat,
bőrtípusokat, kezelési eljárásokat, és folyamatosan képeznünk kell magunkat. Ez a
gyönyörű hivatás a folyamatos tanulásról, megújulásról szól. Ezekről a kozmetikus
weboldalán, vagy a közösségi média oldalain tájékozódhatsz. Az igényes weboldal, a
kezelések részletes leírásával, árakkal, előtte-utána képekkel segít a vendégnek eldönteni,
jó helyen jár-e.


Kozmetikusként azt mondom, nincs két egyforma kezelés. Tudni kell, mit, hogyan, mennyit,
milyen sorrendben alkalmazunk a bőrön, figyelni kell folyamatosan azt is, hogyan viselkedik
a bőr a kezelés közben. Például, bármilyen kímélő is egy savas hámlasztás, néznem kell,
hogyan reagál a bőr, előre lehetetlen megmondani, hány percig marad a bőrön az anyag.
A kozmetikussal való kapcsolathoz is annyi bizalom kell, mint az orvos-beteg kapcsolathoz.
Meghitt, intim szituáció, a szakembernek a tudásán kívül az empátiára, udvariasságra,
kedvességre, és nem utolsó sorban a humorára is szüksége van ahhoz, hogy a vendég jól
érezze magát nála.

Végére hagytam az árakat. Keltsen benned gyanút az olcsón kínált szolgáltatás és a
kuponos oldalak. A minőségi anyagok drágák, a tanfolyamokról, képzésekről,
elektrokozmetikai gépekről nem is beszélve. Olcsó anyagokkal nem lehet csodát tenni!
Jusson eszedbe, ha esetleg elcsábulnál egy nagyon olcsón hirdetett kezelésre.

Maradt még kérdésed? Keress elérhetőségeim bármelyikén, szívesen segítek!

Szeretnél egy 10%-os kupont, amelyet bármelyik kezelésre beválthatsz? Iratkozz fel a Hírlevélre és küldöm Neked!