+36 30 408 9972

esztella.dobai@gmail.com

Beauty4U Szépségszalon,1066 Budapest, Jókai u. 22.

Ma már számtalan szépségszalont találsz, rengeteg ajánlattal, reklámmal, az interneten, és
“élőben” egyaránt. Mégis, mi alapján válaszd ki azt a szakembert, akire rá mered bízni a
bőrödet?


Ha bemész egy szépségszalonba, kozmetikába érdeklődni, máris személyesen
találkozhatsz az ott dolgozó kozmetikussal, láthatod a kozmetikát. Meg tudod nézni,
mennyire diszkrét, tiszta a hely, mennyire meghitt, el tudnál lazulni egy kezelés alatt?
Láthatod, milyen anyagokkal dolgozik a kozmetikus, rá tudsz kérdezni a kezelésekre, árakra.
Szimpatikus, türelmes, mosolygós a szakember? Udvarias?


Megtalálod őt a neten? Ha igen, tudsz már némi információt gyűjteni arról, milyen
kezeléseket végez, esetleg vannak- e speciális kezelések is, amire neked szükséged lenne.
Figyelj meg még valamit: milyen a kozmetikus bőre? Joggal mondhatod, hogy aki a saját
bőrét sem képes megszépíteni, hogyan akarja kezelni a tiédet? Sok mindentől függ a bőrünk
állapota, genetikai tényezők, betegségek, stb. de összességében egy ápolt, harmonikus
bőrképet kell látnod.

A kozmetikusi hivatás nagy felkészültséget igényel: ismerni kell a különböző hatóanyagokat,
bőrtípusokat, kezelési eljárásokat, és folyamatosan képeznünk kell magunkat. Ez a
gyönyörű hivatás a folyamatos tanulásról, megújulásról szól. Ezekről a kozmetikus
weboldalán, vagy a közösségi média oldalain tájékozódhatsz. Az igényes weboldal, a
kezelések részletes leírásával, árakkal, előtte-utána képekkel segít a vendégnek eldönteni,
jó helyen jár-e.


Kozmetikusként azt mondom, nincs két egyforma kezelés. Tudni kell, mit, hogyan, mennyit,
milyen sorrendben alkalmazunk a bőrön, figyelni kell folyamatosan azt is, hogyan viselkedik
a bőr a kezelés közben. Például, bármilyen kímélő is egy savas hámlasztás, néznem kell,
hogyan reagál a bőr, előre lehetetlen megmondani, hány percig marad a bőrön az anyag.
A kozmetikussal való kapcsolathoz is annyi bizalom kell, mint az orvos-beteg kapcsolathoz.
Meghitt, intim szituáció, a szakembernek a tudásán kívül az empátiára, udvariasságra,
kedvességre, és nem utolsó sorban a humorára is szüksége van ahhoz, hogy a vendég jól
érezze magát nála.

Végére hagytam az árakat. Keltsen benned gyanút az olcsón kínált szolgáltatás és a
kuponos oldalak. A minőségi anyagok drágák, a tanfolyamokról, képzésekről,
elektrokozmetikai gépekről nem is beszélve. Olcsó anyagokkal nem lehet csodát tenni!
Jusson eszedbe, ha esetleg elcsábulnál egy nagyon olcsón hirdetett kezelésre.

Maradt még kérdésed? Keress elérhetőségeim bármelyikén, szívesen segítek!